Nurten Küsmüş

ÖNCELİKLE uygulamayla ilgili tek sorunum İphone’de mobil internetle çalışmıyor WiFi ağı i...

02-12-2021
erwininkedisi

3 yıldız verdim sebebi de ayın 16 sında istediğim kitaplar şu an ayın 30u ve hâlâ gelmedi.T...

02-12-2021
merve0501

farklı sitelerden ücretleri karşılaştırdığımda en uygun site burası oluyor. üstelik kargo...

30-11-2021
merve580

arama yerine kitap ismi yazınca bulunamadı diyor. ne yazarsam yazayım böyle diyor. düzeltilmeli...

29-11-2021
kitapçıbaşı

Arkadaşlar toplu kitap alışverişlerde en uygun site. Ancak kitap siparişi verince, sipariş ver...

27-11-2021
hjjkgdxdf

Kötü yorumlara bakmayın tedarik süresi uzun olduğu için kargolar gecikiyo zaten onuda belirtiy...

26-11-2021
Moda Selvim : Modada Tercihin
bi anda ingizlizce oldu

Gerçekten ürünleri çok güzel severek kullanıyorum ama şallarda daha çok çeşit olabilir Sef...

25-11-2021
ayla khalilova

Uygulamanın kullanımı çok basit ve kullanışlı. Ancak sepetime eklediğim ürünler bir süre ...

24-11-2021
ö~

Herkes berbat yazmış ama tüm kitaplarımı BKM ‘den alıyorum ve hiç sorun yaşamadım evet ge...

22-11-2021
melisa🔫

Arkadaşlar uygulama Çok güzel bu zamanda kapıda ödeme ile ödenebilecek uygulama kalmadı eğer...

22-11-2021
mevsimseldepresyon

Çok fazla kitap aldım bu uygulamadan ve her seferinde çok güzel bir şekilde geldi. Teşekkürle...

20-11-2021
reyhunlu

Sipariş ettiğim kitapların biri stokta kalmamış ve onu daha fazla beklememek adına iptal için...

18-11-2021
ATEŞ BÖCEĞİ

Uygulamada getirme ücreti yok birde aşırı hızlı kitapların gelmesi Üç çeşit kargo seçebi...

16-11-2021
ysmnsys

Kargo süreçi çok uzun :(

15-11-2021
sudeakkt

İlk defa yorum yapıyorum. Harika bir site. Aşırı kaliteli kargolama yapıyor. Kitaplarda cüzi ...

13-11-2021
hsbdbshsjbsbfns

Lütfen koyu mod gelsin

12-11-2021
ElfMtlsn

Güncelleme yaparken yorumlara denk geldim. Ne kadar kötüsünüz arkadaşlar. Piyasaki en ucuz fiy...

12-11-2021
Monifoni

Şu uygulamayı iPadler için yan olarak olarak aktive eder misiniz Masaüstü gibi olsun...

12-11-2021
Beautyyyyilooşşcuk

Kitap fiyatları olsun kalitesi olsun çeşitlilik olsun her şey 10/10 muhteşem fakat gel gör ki ...

11-11-2021
çıpır

İptal özelliği uygulamada görünmüyor...

09-11-2021
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58

Powered By