Moda Selvim

Çok güzel le

16-07-2018
 Moda Selvim

Güzel bir alış veriş sitesi 😄😄 ...

16-07-2018
 Moda Selvim

Bayıldım çok güzel bi uygulama ...

16-07-2018
 Moda Selvim

Cok muhtesem bir urunleri

16-07-2018
 Moda Selvim

Gerçekten güzel bir sayfa ...

16-07-2018
 Moda Selvim
Ahmet Yılmaz

Yahu sürekli tüm bedenler tükenmiş çok saçma ya sinirlerim bozuldu n🙄🙄🙄😒😒😒...

16-07-2018
 Moda Selvim

Gelen kiyafetler güzel ama korgo berbat ...

16-07-2018
 Moda Selvim
Sumeyye Aksoy

Super elbiseler ve uygun fiyatlar tesekkurler moda selvim😊😊😍😍 ...

16-07-2018
 Moda Selvim

Bayıldım bildirimler sayesinde hda yakın takipteyim😊😉 ...

16-07-2018
 Moda Selvim
Dila ERVA Orman

Ne zamandir para iadesi bekliyorum yapmiyorlar ...

16-07-2018
 Moda Selvim

Cok guzel ve guvenilir bi site tavsiye ederim ...

16-07-2018
 Moda Selvim
Nurcan ERKO

Güzel ama biraz daha erken gönderebilirseniz ürünlerimizi çok daha güzel nolur ...

16-07-2018
 Moda Selvim
elif muhammed musab Özdemir

Ürünleri gercek ten kaliteli tesekurler moda selvim ...

16-07-2018
 Moda Selvim

Gerçekten de harika bir uygulama güvenilir olduğu da kesinn ...

16-07-2018
 Moda Selvim

Çok iyi bir site hem de uygun fiyatlı ürünler 😁 ...

16-07-2018
 Moda Selvim

Çok beğendim ama istediğim beden bana göre dar geldi 😔 ...

16-07-2018
 Moda Selvim

Çok güvenilir bir site ben çok memnun kaldım herkese tavsiye ederim ...

16-07-2018
 Moda Selvim

Çok güzel bir site istediğimizi uygun fiyata bulabiliyoruz aynı bedende ngeliyo ...

16-07-2018
 Moda Selvim

Fiyat sıralaması olsa keşke haa birde indirim bilgileri gelse güzel bi nuygulama ...

16-07-2018
 Moda Selvim

Cok güzel bi uygulama ama tükenen ürünlerin üzerlerini tükendi bilgisi nverilirse daha iyi o...

16-07-2018
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220

Powered By